Si çdo vit, OBSH dhe Federata Botërore e Shëndetit Mendor organizojnë fushatën sensibilizuese në funksion të një shëndeti mendor sa më të mirë. Këtë vit tema e kësaj fushate është “Shëndeti mendor në ambientin e punës”. Depresioni dhe çrregullimet e ankthit janë çrregullime mendore të zakonshme, që kanë një impakt shumë të rëndësishëm në aftësimin për punë. Sipas OBSH-së, në botë ka më shumë se 300 milion njerëz që vuajnë nga depresioni dhe që njihet si shkaku kryesor i paaftësisë për punë. Më shumë se 260 milion njerëz janë duke jetuar më çrregullime të ankthit, madje shumë prej këtyre njerëzve vuajnë nga të dyja.
Sipas Prof.Ass. Valbona Alikaj, mjeke psikiatre në QSUT, problemi kryesor që po haset sot në të gjithë botën është pikërisht sindromi i burnout-it (ezaurimit). “Është një reagim i zgjatur ndaj stresorëve kronikë emocionalë në punë dhe përcaktohet nga 3 dimensione: të ezaurimit emocional, depersonalizimit (cinizmit) dhe vetpërmbushjes personale të reduktuar (ndjesi jo efikasiteti). Ezaurimi emocional i referohet ndjesisë së të qënurit tepër i shteruar dhe boshatisur emocionalisht. Depersonalizimi karakterizohet nga një reagim negativ, cinik dhe veçues i personave të tjerë, duke përfshirë kolegët dhe pacientët. Mungesa e përmbushjes profesionale shfaqet kur një person ndihet më pak kompetent në punë. Burnout mund të zhvillohet kur kërkesat në punë janë të larta dhe burimet në punë janë të pakta, duke qenë se kushte të tilla negative në punë mund të çojnë në shterim të energjive dhe dëmton potencialin motivacional të punonjësit. Kërkesat e punës iu referohen aspekteve fizike, sociale, psikologjike apo organizative të punës, të cilat kërkojnë përpjekje të mëdha, nga të cilat punonjësi mund të mos jetë i aftë të rikuperohet. Shembuj të tillë përfshijnë ngarkesën e madhe në punë, presionin e kohës, ngarkesën emocionale, ndërveprimin midis problemeve shtëpi-punë. Burimet në punë i referohen aspekteve të punës që janë instrumentale për të arritur synimet e punës, mund të reduktojnë kërkesat e punës dhe të promovojnë rritjen profesionale, të mësuarin dhe zhvillimin.”