Testi i vërtetë i performancës tonë janë pikëpamjet dhe përvojat e njerëzve që përdorin shërbimet tona.
Ardhja në spital, jo rrallë herë, është një eksperiencë pështjelluese ndaj është shumë e rëndësishme për ne që me anë të kujdesit dhe shërbimit të mundësojmë përvojën më të mirë për pacientët dhe të afërmit e tyre.
Jeni të lutur të na tregoni mbi përvojat tuaja – të mira apo të këqija – me qëllim që ne të bëjmë përmirësime kur është e nevojshme.
QSUT beson në:
- Ofrimin e kujdesit të sigurt dhe me cilësi për pacientët.
- Çdo pacient është një person unik, me nevoja të ndryshme.
- Pacientët janë partnerë dhe kanë njohuri dhe eksperiencë që është thelbësore për kujdesin e tyre.
- Familja, miqtë dhe të dashurit janë të rëndësishëm për proçesin e shërimit dhe shërbejnë si partnerë.
- Çdo anëtar i stafit ka detyrimin të jetë i pranishëm për të përmbushur nevojat e çdo pacienti.
Misioni i QSUT na udhëzon të bëjmë më të mirën për çdo person që vjen në dyert tona. Ne jemi të angazhuar për t’iu siguruar pacientëve tanë kujdesin e nevojshëm klinik dhe të përpiqemi vazhdimisht për të përmirësuar përvojën e gjithsecilit prej tyre.
Nëse keni ndonjë pyetje ose do të doni të flisni për qëndrimin tuaj në QSUT, ju lutem kontaktoni:
Marrëdhëniet me Pacientët dhe Publikun
+355 4 2349233
(e hënë-e enjte 08:00-16:30)
(e premte 08:00-14:00)